2011년 6월 4일 토요일

soya ezmesi çorbası 된장국


soya ezmesi çorbası
된장국

Malzemeler

soya ezimesi 2 yemek kaşığı
kabak 1 tane
patates 1 tane
kuru soğan 1 tane
topu 100 gr
et yada balık suyu 4 su dardak

Yapılışı



soya ezmesi..
soya sosuyle yapılan
çok sağlıklı Kore uslu yemek sosudur.




balık suyu çıkarmak için
kuru hamsileri kullandım.
Türkiyede bulamasa et suyu kullan bilirsiniz.





Balık suyunu iyice çıkardım.
şimdi...
bu balık suya sebzeler ekleyeceğiz.





Patates, kuru soğan ve kabağı
uygun şekilde doğranır.
topuda ayni şekilde doğranır.



Kaynamış olan balık suyun içerisine
sebzeler ekler..
yumuşak oluncaya dek kaynatır.
sonra soya ezimesi ilave eder.



Topuda ilave eder.



Pul biber ekleye bilirsiniz.




Yeşil soğan varsa
en son dakkikada ekleye bilirsiniz.





Çok sağlıklı bir çorbadır.

Afiyet olsun!!

댓글 1개:

  1. merhaba lale hanımcım,Bu çorbayı merak eetım sızden ısteyecektım kı baktım paylaşmıssınız bıle.İsmi doenjang jijaee dimi?
    Elinize sağlık çok lezzetli gözüküyor tofu ve soya ezmesı kore marketınde varsa alıp yapacağım ins resmini çeker size gönderirim..İyi ki varsınız..

    답글삭제