2010년 5월 31일 월요일

Mustafa bey~ Memnun oldum.


Mayis 30da..Taksim BBQ de Korea-fans buluştu.
Bende katıldım..ama erken çıktım.

Bada ve Garam Metroda Gawui. Bawui. Bo oyunu yapıyordu.
bizim önümüzde oturan bir adam...
onu izledi ve oyuna katıldı..^^
Mustafa beyde BBQ toplanttan geliyormuş..

Benim adım Mustafa
Ben Seoula gitmiştim.
Kimbab ve Gimchiyı çok seviyorum...

Mustafa bey bunları Korece olarak söyledi.
çok sevindik ve arkadaş olduk.

Korea-fans sayfada benim hakkında yazı yazan
Tuğçeyede Teşekkür ediyorum.




댓글 36개:

  1. Çok tatlısınız ya .. Kore filmleri gerçekten çok daha duygusal ve samimi.. Hollwood filmlerine 10 çekerler zaten onlarda senaryoları çalıyorlar gerçi.. Filmlerde çok güzel yemekler görüyordum ve hepp canım çekmiştii :)) ellerinize sağlık, tarifler çok açık verilmiş, umarım sizin kadar güzel yapabilirimmm
    Sevgiler Sena ve Saadet!

    답글삭제
  2. Merhaba Sena ve Saadet!! (günaydın)
    ziyaretiniz için öncelikle teşekkürler!
    evet!!yezıdığım yemek tarifleri Türkiyede yapa bilecek Kore yemekleridir. bu yüzden sizde yapa bilirsiniz. çok teşekkür ederim. iyi günler!!

    답글삭제
  3. benim adım züleyha
    koreyi ve korelileri çok seviyorum ve koreye gitmek enbüyük hayallerimden birisi umarım gerçekleşir
    dorusu şuanda bir koreliye hitap ettiğim için çok heyecanlıyım.
    biliyormusunuz korece öğrenmeye başladım size korece bişeyler yazmak isterdim ama bilgisayarımdan korece yazamıyorum..
    kore sevgim dizilerinden başladı trt de yayınlanan dizilerle başladı daha sonra asyadizi.com'daki dizilere başladım nezaman vakit bulsam izliyorum
    korece çok tatlıııı
    konuşmalarınıza bayılıyorum...
    hatta biliyormusunuz bu sevgim yüzünden bazı insanlardan tepki alıyorum .bana çok abartıyorsun diyorlar ama hiçbiri umrumda değil
    saranghae hangug:)))
    yemeklerinize bayılıyorum
    çok hafif ve lezzetliler.siz türk yemeklerine alışabildiniz mi? malesef ben malzeme bulamadığım için yapamıyorum.bize bir kore marketi lazım
    bu akşam kore-türkiye maçı var.
    normalde maç izlemiyorum ama iki vatanım bir arada asla kaçırmam umarım berabere kalırlar.
    türkiyeyi çok ama çok seviyorum ama koreyide öyle keşke annem koreli babam da türk olsaydı:((
    siteniz çok güzel ellerinize sağlık
    paylaşımlarınız için çok teşekkür ederim.
    şimdi kalkıp ailem için yemek yapmam gerekiyor
    keşke elimde olsada bu yemekleri sizin tariflerinizden yapsam:))
    ramen yemeyi çok istiyorum ama hiçbiyerde bulamıyorum.

    답글삭제
  4. Merhaba Züleyha!
    öncelıkle ziyaretiniz için teşekkür ederim.
    Kore'yı bu kadar sevdiğiniz için da teşekkür ederim.
    nerde oturyorsunuz??
    Türkiyede artık Kore gıda market var. İstanbaul kemerbulgazda..(Smart market)
    orada kore gıdalar satın ala bilirsiniz.
    Ben çekmeköyde oturyorum. yakınsa bizede gele bilirsiniz. tanışalım. kore yemek yaparım size..
    tekrar ziyaret için teşekkür..iyi akşamlar.

    답글삭제
  5. ben sakaryada oturuyorum istanbula çok uzak sayılmaz ama yinede sizinle tanışmayı çok ama çok isterim umarım bir gün gerçekleşir...
    istanbulda akrabalarım var birgün sizi ziyaret etmeyi çok isterim tabi sizde isterseniz:)
    kendinize iyi bakın iyi akşamlar

    답글삭제
  6. Annyeonghaseyo Yeon Kyoung onni:) Ben Elif :)
    Bugün gerçekten de çok mutluyum çünkü blogunuza rastladım. Ben ve 2 arkadaşım sizi Korea Fans'ta tanıdık. İsmek'e yemek kursuna gittiğinizi duyunca koşa koşa gittik kayıt olmak için ( 3 ay önce:)) Fakat kayıtlar Eylül'de alınıyormuş. Onun için üzülerek geri döndük. Hem sizinle tanışmak, hemde Kore yemeklerinden tatmak çok istiyorduk çünkü..

    Real'den ramen alıyorum sık sık, yemek çubuklarımla yiyiyorum:) Bu sene lisem bitti, Pusan'da okumayı çok ama çok istiyorum. Bildiğiniz gibi bizim Türk şehitlerimizde
    orda yatmakta, o manevi havayı doya doya içime çekmek istiyorum. Kore'de üniversite eğitimi için birkaç yerle görüştüm fakat bütçemiz elvermiyor Kore'de okumama. Yine de yılmadan gitme yollarını arıyorum.

    Evimde Güney Kore bayrağı, yemek çubukları, Kore'den gelen bir bisküvü(evet tadına baktım, ağzını bantladım saklıyorum:)) ve Hangul alfabesiyle yazılmış bir sürü yazı var odamda.. Her gece rüyamda küçük Koreli çocuklar etrafımda oyun oynuyor. Onniii diye bağırıp elimden tutuyorlar. Bazı zamanlar ne oluyor bana deliriyor muyum diye soruyorum kendime:) İçimdeki Kore sevgisi farklı bir boyutta anlayacağınız. Sizinle tanışmayı o kadar çok isterim ki inanamazsınız. Ben Ümraniye'de oturuyorum. Sizin o lezzetli yemeklerinizden tatmak ve size kocaman sarılmak istiyorum(^_^) Umarım bana yazarsınız, iyi geceler:)

    답글삭제
  7. merhaba elif!!
    bende çok memnun oldum.
    ne kadar Kore'yi seviyorsun :)
    ben çekmeköyde oturuyorum. Ümraniyeden yeni taşındık. bir gün eve davet ederim seni..
    kendine iyi bak cnm. bye

    답글삭제
  8. :) Çok sevindim samimiyetinize ve davetinize.. Teşekkür ederim:) Her gün, bana yazıp yazmadığınıza bakacağım:) Ne zaman müsait olursanız yazarsınız bana. Koşa koşa gelirim:)) Sizde kendinize iyi bakın, hoşçakalın (^_^) Elif

    답글삭제
  9. Tekrardan merhaba Lale abla :) Ben Elif :)

    Geçen hafta arkadaşlarımla toplandık Taksim'e Gaya Korean Restauranta gitmeye karar verdik. 122C ye bindik (önceden Ümraniye'de oturduğunuz için bilirsiniz:)) bir baktık karşımızda Koreliler:O

    Hemen tanıştık ve samimiyeti kurduk.
    Hep beraber restauranta gittik. Yemek yedik(bibimbap,ahtapot yemeği(adını bilmiyorum:)), kimchi ve daha bir sürü meze..) güldük, fotoğraflar çekildik..

    Bi kere daha sevdim sizleri ya... :)

    Sizinle paylaşmak istedim bu durumu:))

    Görüşmek üzere, kendinize çok iyi bakın :)

    답글삭제
  10. merhaba Elıf!!
    çok güzel zaman geçirmişsin.
    facebook varsa beni ekle.(lale lee)
    senin güzel anları bende bakmak isterim.
    görüşmek üzere..bye

    답글삭제
  11. Ekledim Lale abla :)) yorumlarını bekliyorum:) Hoşçakalın (^_^) Elif

    답글삭제
  12. 한국 블로그 구경하다가 이쪽도 구경하게됬는데요^^
    한국에 제대로된 터키음식 알리고, 터키에는 제대로된 한국음식 알리는 모습이 너무너무 보기가 좋습니다.
    한 나라에 다른 나라를 알리려면 음식이나 생필품(동양의 경우는 접는 부채같은^^)으로 알리는게 가장 뇌리에 남고 자연스럽게 알려지죠. 음식의 경우는 맛이있고 잘 맞으면 계속 생각나게되고... 단순히 한 나라를 알리는데 여행지만 알리는것보단 이렇게 외국인이 쉽게 만들수 있도록 레시피도 올리면서 알리는 모습을 보니까 정말 터키에 가보고싶다는 생각이 자꾸 드네요^^
    두 블로그 운영하는데 힘드실텐데 화이팅입니다ㅎㅎ!!

    답글삭제
  13. 안녕하세요~^^ 터키어 사이트까지 찾아주시고 격려해주셔서 너무 감사드려요.
    터키에도 한류열풍이 불어 한국에 대한 관심이 참 많답니다. 한국 연예인, 가수들에 대한 관심에서 이제 우리나라 문화와 언어 그리고 음식으로까지 그 관심이 높아졌죠.
    터키에 살면서 우린 어쨌든 한국인이니까 한식을 해먹잖아요..특별한 요리가 아니더라도 터키에서 할수있는 한국요리를 만들때마다 레시피 작성해서 터키분들에게 나누고 있답니다. 마음으로 화이팅을 빌어주셔서 정말 힘이나고 기쁩니다. 기회되시면 터키에 꼭 여행오세요!!

    답글삭제
  14. merhaba lale abla ben elif bende koreyi ve korelileri çok seviyorum ve merak ediyorum. 20 yaşındayım üniversite öğrencisiyim istanbulda oturuyorum ama doğuda okuyorum korece öğrenebilmem yada geliştirebilmem için sizce ne yapmalıyım birde koreli arkadaşlar edinmek istiyorum..

    답글삭제
  15. Merhaba Elif!! bende cok memnun oldum.
    Koreyi cok seven turk arkadaslarin toplugu vardir.Korea-fans biliyor musun??
    oraya uye olursan hem korece ogrenmek icin yolu bula bilirsin hem de koreli arkadaslar bula bilirsin. web adress -http://www.korea-fans.com

    답글삭제
  16. merhaba ben Ayşe Nur kore yemekleri yapmayı vede dizilerini izlemeyi çok seviyorum kültürler hakkında araştırma yapmak çok hoşuma gidiyor ve bir gün koreye gidebileceğim düşüncesini hiç aklımdan çıkarmıyorum bu arada bende çekmeköyde oturuyorum sizinle tanışmayı çok isterim :)

    답글삭제
    답글
    1. Ayşe Nur! merhaba!!!
      Çekmeköyin neresinde oturuyorsun???
      çok memnun oldum.
      yeni doğum yaptığım için dışarıya pek çıkamıyorum ama havalar iyi olunca doğa park yada çekmeköy bir yerde buluşalım.
      ziyaret için teşekkür ederim. iyi günler!!

      삭제
  17. çekmeköy sapağındayım :)
    bende çok memnun oldum doğa parka sık sık giderim
    havalar ısınınca buluşursak bende çok sevinirim isterseniz faceden ekleyin http://www.facebook.com/aysenur.sahin.a.s
    kendinize iyi bakın bu arada bebeğiniz çok tatlı nazar deymesin. :)

    답글삭제
  18. Merhaba Lale abla ^^ Adım Nurhayat ..Lise 2. sınıf öğrencisiyim. Koreyi ve Korelileri çok seviyorum .Taekwondo sporcusuyum .Kore'nin ata sporu olduğu için Taekwondoyu çok seviyorum.Taekwondoya kayıt yapan koreli bi aile ile tanıştım şu an o aile ile çok samimiyiz ben ve ailem.Hatta o koreli aileden Korece öğrenmek için özel ders alıyorum.Koreli bi arkadaşım var onunla sık sık postalaşıyoruz.Bugün tesadüfen bloguna rastladım ve çok beğendim...^^ Görüşmek üzere ..

    답글삭제
    답글
    1. Merhaba Nurhayat!
      ziyaret için teşekkür ederim.
      koreli arkadaşın çok... ne güzel!!
      bende senin koreli arkadaşınım.... kendine cici bak. iyi günler

      삭제
  19. Merhaba Lale abla... Öncelikle benimle arkadaş olduğunuz için teşekkür ederim.Çok mutlu oldum..
    Bugün bloguna daha ayrıntılı baktım Lale abla.Çok güzel paylaşımlar yapmışsın.Hepsi için teşekkür ederim..
    Sanırım Hana senin kızın.. Hana çok tatlı bir bebek ..Umarım ailen çok mutlu olursun..
    Tekrar görüşmek üzere.. -Nurhayat-

    답글삭제
  20. anyeonghaseyo onni:))size defalarca yorum yazdım mail gönderdim ama bir türlü ulaşamadım inşallah busefer başarırım:)).bloğunuz gerçekten çok güzel ve merak ettiğim bütün taarifleri açıklamalı bir şekilde vermişsiniz bunun için çok teşekkürler emeğinize sağlık.geçen pazar günü sabah kalktım gecede flower boy ramyun shop dizisini izlemiştim orda turp turşusu dikkatimi çekmişti daha doğrusu nasıl sarı olduğu:)ararken karşıma ilk sizin bloğunuz çıktı ve gerçekten ne yalan söyleyim çok şaşırdım bir koreli ve türkçe konuşuyo:))biyandanda sevindm.emin olun koreye gitsem bukadar sevinmezdm belki:)))onni sizinle arkadaş olmayı çok isterim sizde kabul ederseniz eğer.ayrıca unutmadan hana ve abileri gerçekten çok tatlılar:))inşallah bukez yorumumu okursunuz kendinize iyi bakın sevgilerimle:)

    답글삭제
    답글
    1. Merhaba Merve!!
      bugün ulaştın bana.. Aferin sana.
      facebook kullanıyor musun?
      orada arkadaş olalım. facebookta -Lale lee- ara.

      삭제
  21. ayyyyy onni:))çok heyecanlandım :))evet facebook kullanıyorum sizin isminizi aradım ama çıkmadı facebook.ta gizlilik ayarlarınız kapalı acaba ondanmı?benimde adım facebook.ta merve topaktaş siz beni ekleyebilirseniz çoooookkk sevinirim:)))facebook.ta görüşmek üzere ayrıca arkadaşlık teklifimi kabul ettiğiniz teşekkür ederim:) mail adresim merve-t.tas@hotmail.com sabırsızlıkla bekliyorum tekrar teşekkür edrm.

    답글삭제
  22. Merve onni , Buy Lale onninin facebook linki : http://www.facebook.com/korelilale burdan ekleyebilirsin :)
    -Nurhayat-

    답글삭제
  23. Merhaba Lale.
    Blogunu çok beğendim. Yazılarının devamını merakla bekliyorum :)

    답글삭제
  24. 안녕하세요 Lale 언니...Ben Elif...Bloguna tesadüfen rastladım ve ne kadar sevindim bilemezsin...Seni Facebook'tan ben de eklemek isterim.Ben bu aralar Korece öğreniyorum...Kore dilini,kültürünü,insanlarını,dizilerini,filmlerini,şarkılarını...her şeyini çok çok seviyorum..Umarım bir gün sizinle tanışma fırsatı bulurum.Ve umarım bir gün Kore'ye gidip sevdiğim tüm şeyleri yakından tanıma şansı bulabilirim...좋은 하루 보내세요.

    답글삭제
    답글
    1. Merhaba Elifcigim. nasilsin??
      cevabi bir az geç yazıyorum kusura bakma.
      facebookta arkadaş olalım.
      http://www.facebook.com/#!/korelilale
      eklerken soyadınıda yaz. çünkü çok tanıdığım elif var..
      görüşürüz.

      삭제
  25. annyeonghaseyo :) benim adım emel .düzcede oturuyorum. Koreyle çok ilgiliyim . dizlerden ve şarkılardan başladı.kore yemek tarifleri ararken blogunuza ratladım.bizim için türkçe bir kelime söyleyen bir koreli bile çok güzelken siz konuşabiliyorsunuz gerçekten çok sevindim :) sizinle tanışmayı çok isterim :) iyi günler

    답글삭제
    답글
    1. Merhaba Emel!! nasılsın?? Düzcede mi oturuyorsun?? çok güzel... bende İstanbulda oturuyorum.
      facebook varsa beni ekle.
      http://www.facebook.com/#!/korelilale
      kendine cici bak.

      삭제
  26. merhaba ben Zeynep.bende blogunuzu tesadüfen buldum.bende yüksek derece Kore dizileri,filmleri,müzikleri...izliyorum.Koreyle ilgili her şeyi araştırıyorum.Ankara'da oturduğum için burada nerede Kore yemekleri satılır bilemem.daha Kore çubuklarından da bulamadım maalesef.
    Koreyle ilgili daha çok araştırma yapınca insan acı gerçekleri öğreniyor maalesef.mesela oraya giden kişilerin bloglarından okuyorum.Kore'deki erkekler bizim izlediğimiz dizilerdeki gibi yakışıklı değiller.Yakışıklı olmasalar da o kadar romantik ve sahiplenici değiller.Özellikle yabancı bir ülkeden kesinlikle çok istisnayı durumlar hariç bir bayanla evlenmiyorlar.bir japon ya da çinli olsun kaldı ki bir Türkle kesinlikle evlenmiyorlarmış.annenin sözünden çıkmıyorlarmış o ne derse o kişiyle evleniyorlarmış.
    Bir de Kore'de eskisi gibi aile bağları kalmamış,her çocuk kendi başına buyruk davranıyormuşKore aile yapısı bozuluyormuş.Sokakları çok güvenliymiş gece yarısı mini kotla gezsen kimse dönüp bakmaz ya da laf atmazmış.Bunlar doğru mu acaba?zaten her şeyden öte çoğu ateits,hristiyan ya da budist...

    답글삭제
  27. merhaba ben lise yıllarımdan beri Kore ye aşığım. Kore ye gitmek istiyorum :D ve yemeklerini çok güzel buluyorum. özellikle dizi ve film izlerken yemeklerine hayran kaldım. Lale haım sizin de yemekleri anlatım şeklinizi çok güzel buldum :D teşekkürler... gamsahabnida 감사합니다

    답글삭제
  28. ankarada kore lokantası varmı varsa adresını yazın lutfen

    답글삭제
    답글
    1. Ben istanbulda olduğum için onu hiç bilmiyorum.
      İnternetten araştırırsanız bula bilirsiniz.
      Ankarada büyük şehir olduğu için Kore lokantası olmalı..

      삭제