2011년 6월 3일 금요일

Ismek Yemek kursu sona geldi...^^;



2011 yılın Ismek yemek kursun sergi ve keremes!!

Zeyitin yağlı yemekler ve çorbalar..





Osman imparator zamanı
 sofra!!





Dekorason ve turşuler, ekmekler!!




Keremes zamanı...!!
yemekler harikaydı.

10 aylık boyunca bizim için
çok çaba gösteren Sebile çetinkaya hocamıza
çok çok teşekkür ederim!





Dün perşembe grup arkadaşlar
vedalaşma parti vardı.
herkes evden yemek yapıp getirdiler.
bende Tiramisu yaptım!!



Çok güzel anlar yaşatı..yemek kursu!!
Türk mutfak bilgilere sahip oldum
ama daha önemli olan
güzel arkadaşlık kazandım.

seneyede devam etmek çok isterdim.
ama..maalesef yapamayacağım.
çünkü...
.......
.......
aralıkta bebişim gelecek!! haha

ama bu arkadaşlık devam edeceğim.
ve hep türk yemekleri öğrenmeye çalışacağım.





댓글 4개:

  1. Kermes dekorasyonu ve yemekler çok güzel olmus sizin ve emegi geçen herkesin ellerine saglik... bebeginizmi geliyor? hamilemisiniz? öyle ise hayirli olsun Allah kolayca hamilelik ve dogum zahmetinden kurtarsin sizi insallah ^^ tiramusunuz da muhtesem gözüküyor!!
    Sevgiler

    답글삭제
  2. Evet..Yasemin hanim.
    simdi 12 haftalik oldu. cok tesekkue ederim.
    umarim cok kolay gececek.
    cunku simdi bile midem bulantisi hic yok...cok sakin bir bebekmis.
    siz kac tane cocugunuz var??? bir yerde sanki okudum..4 tane cocugum var diye..
    dogru mu??
    cok iyisiniz...!!
    Tiramisu cok kolay yapa bilirim. hocamdan ogrendim. isterseniz bir gun tarifini yazarim. iyi gunler...bye

    답글삭제
  3. Evet 4 çocuklu genç bir anneyim, erken yasta evlendim ve çocuklari sevdigim için genç yasta da 4 çocuk annesi oldum ^^ Su anda zahmetsiz hamilelik yasadiginiza sevindim, insallah hep böyle devam eder. Tiramusunun tarifini paylasirsaniz sevinirim ^^
    Sevgiyle kalin...

    답글삭제
  4. Yazılarınız, resimleriniz çok işime yaradı. Hurda bakır işlerinde uzman olarak teşekkür ederiz.

    답글삭제