2013년 5월 23일 목요일

두부고기전 Dubu-gogi jeun


 
 

Dubu Gogi Jeun

두부고기 전

 
 
malzemeler
 
dana et(kıyma) 70 gr
dubu 30 gr
 
un ve yumurta
 ay çiçek yağ
 
 
sosu için
 
tuzu 1 çay kaşık
şeker az
 soğan ve sarımsak 1 çay kaşık
susam ve susam yağ  az
kara biber
 
 
 
 
 
dana kıymayı hazırlayın.
Dubu'yu kağıt havulu ile
suyunu iyice çıkararak ince ince kıyın.
 
 
 
 
 
yukarda yazdıgım baharatlarını
ekleyerek iyice yoğrun.
 
 
 
 
yuvurak şekil veriniz.
un sonra yumurtaya batırın.
 
 
 
 
kızarmış tavada
iyice kızartın.
 
 
 
 
 
 
afiyet olsun!
 
 
 
 
 
 

 
 
 
 
 
 
 


댓글 4개:

  1. merhaba, bu dubu peyniri yerine farklı bir peynir kullanabilir miyiz? yani tat olarak bu peynire yakın başka bir alternatif var mı?? Şimdiden teşekkürler, ellerinize sağlık ;)

    답글삭제
  2. Merhaba! ^^ Ben Büşra. Öncelikle nasılsınız?
    Korelilere gerçekten çok büyük bir ilgim var ve sizinle tanışmayı çok istiyorum.Sizi facebook'da eklemeyi denedim fakat cevap alamadım TT.TT Yine de sizinle tanışmak istiyorum. Acaba bana birkaç konuda yardımcı olabilir misiniz? Şimdiden teşekkürler ^.^

    답글삭제