2010년 6월 15일 화요일

Türkish Kahvaltı



İsmek Yemek kurs'ta arkadaş olan
Gülsen abla'nın evine gittim.
Kahvaltı'ya çağırdı beni..

Ben Türkish Kahvaltı'yı çok severim.
benim çocuklarımda öyle..
o yüzden biz Koreli olduğumuzun halde
her sabah Türkish Kahvaltı yapıyoruz..^^




neşeli Gülsen abla
diyet giren Gülden abla
Gülsen abla'nın en iyi komşusu Yosuman Teyze
ve
Çok tatlı kız Gamzacik...
çok iyi zaman geçirdik.




Türkish Kahve yapmasınıda öğrendim.
ben kolay sanmıştım ama
köpüklü kahve yapmak çok zor olduğunu
duyunca o kadarda kolay olmadığını düşünüyorum.
Cezve ve kahve'yı alıp bir gün evde deneyeceğim.




bende el boş gitmek istemediğim için
bir çiçeği hediye ettim.
Gülsen abla çok sevindi. ve Çiçeğin adı
Lale koyup her gün iyi bakacağını söyledi.


  Bir pincan kahve

  kırk yıl hatır var.....

evet!!
artık benim hayatımda
unutulmayacak
bir arkadaşim oldun..Gülsen abla!!

Neşeli Gülsen abla..
seni çok seviyorum.


댓글 없음:

댓글 쓰기